Print

 Rugsėjo 30d. 8c klasės mokiniai praleido aktyviai bei produktyviai. Nuo pačio ryto mokiniai dalyvavo paskaitoje "Paauglystė tavo akimis". Tai itin įtraukiantis užsiėmimas, kurio metu dalyviai dramos metodo pagalba sukūrė išgalvoto paauglio istoriją nūdienos kontekste. Remdamiesi savo gyvenimiška patirtimi paaugliai tapo kūrėjais. Šis aktyvus žaidimas buvo ne tik su vaidybos elementais, bet ir situacijų modeliavimu. Dirbdami grupėse mokiniai rado netikėtus atsakymus, problemų sprendimo būdus jiems aktualiomis temoms.

Na, o po tokio smagaus užsiėmimo, mokiniai iškeliavo į kitą edukaciją MO muziejuje. Edukacija „Istorinio laikotarpio pažinimas meno parodoje“ padėjo mokiniams suvokti, kaip dailės kūriniai tampa istorijos šaltiniu. Šio užsiėmimo metu buvo siekiama ugdyti pažinimo, komunikavimo kompetencijas, ugdyti kritinio mąstymo gebėjimą, kaip vieną pagrindinių istorijos žinių mokymosi gebėjimų. Moksleiviai susipažino su istoriniu kontekstu, aptarė sąvokas, kurios naudojamos kalbant apie konkretaus laikotarpio meną. Mokiniai susipažino su paroda, apžiūrėjo kiekvieną skyrių (tiek meno kūrinius, tiek istorinį kontekstą). Edukacijos pabaigoje mokiniai gavo savarankišką grupinę užduotį – naudodamiesi savo telefonais turėjo nufotografuoti parodos eksponatus, kurie atspindi jiems duotą teksto ištrauką. Vėliau vyko diskusija ir nuotraukų aptarimas su edukacijos vedėju.

 

Tekstą parengė 8c klasės auklėtoja Rasa Kulionytė