Print

 

Vilniaus Jeruzalės progimnazijoje 2020 m. lapkričio 26 dieną vyko nuotolinė gerosios patirties sklaidos konferencija „Mokykla, kurioje gera“.

Norint motyvuoti mokinius, reikėtų kuo labiau atsižvelgti į kiekvieno vaiko gebėjimus ir galimybes siekti aukščiausių rezultatų. „Mokykloje nuolat dirbame tam, kad suteiktume mokiniams kuo daugiau savarankiškumo ir galimybių sąlygoti mokymosi procesą patiems – įtraukiame juos į patiems prasmingų tikslų ir uždavinių išsikėlimą, veiklos planavimą, vertinimą, skatiname darbą bendradarbiaujant grupėse, komandoje, sudarome sąlygas įsivertinti, reflektuoti savo mokymąsi, pasitelkiame humorą, skatiname už tam tikrus darbus, kartais ir apdovanojame.“ – pasakoja pradinio ugdymo mokytoja Valdonė Navickaitė. Tokiu būdu mokinio kasdienybe tampa situacijos, kuriose vaikai suvokia, jog mokosi gerai. O juk visada malonu daryti tai, kas sekasi, ir nemalonu, nepriimtina tai, kas nesiseka. Sėkmės suvokimas kelia pasitikėjimą savimi, savo jėgomis, formuoja savigarbą, teigiamą savęs vertinimą, skatina ir padeda sėkmingai mokytis.

Skaitykite daugiau: https://www.delfi.lt/gyvenimas/seima/kokia-turi-buti-mokykla-kurioje-butu-gera-vaikams.d?id=73012616